واحد ظرفیت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

واحد ظرفیت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

واحد ظرفیت بویلر برای اندازه گیری قدرت گرمایی بویلر و بخارساز، به عنوان واحد توان حرارتی به کار می‌رود و عبارت است از: کیلووات یا مگاوات. این واحد به معنای توان حرارتی مصرفی بویلر به منظور گرمایش آب یا تبخیر آب به بخار است. به طور کلی، ظرفیت بویلر بستگی به میزان گرمای مورد نیاز در فرآیند صنعتی یا ساختمانی دارد و بر اساس این نیاز، محاسبه و تعیین می‌شود.


واحد ظرفیت بویلر، بیانگر میزان حرارتی است که بویلر قادر به تأمین آن در یک بازه زمانی خاص است. این واحد، به عنوان مثال، برای بویلرهای گازی و الکتریکی استفاده می‌شود.

واحد ظرفیت بویلر، بیانگر میزان حرارتی است که در یک ساعت، توسط بویلر تأمین می‌شود و واحد آن، کیلووات (kW) است. به عنوان مثال، ظرفیت یک بویلر ۲۴ کیلووات، بیانگر این است که بویلر، در یک ساعت، می‌تواند حرارتی برابر با ۲۴ کیلووات تأمین کند.

 
واحد ظرفیت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 واحد ظرفیت بویلر: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ظرفیت بویلر چیست- تن بخار چیست- فرمول محاسبه ظرفیت حرارتی- محاسبه مصرف گاز بویلر- محاسبه سرانگشتی ظرفیت دیگ- استیم بویلر- واحد ظرفیت حرارتی- واحد ظرفیت گرمایی در دستگاه mksخواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بویلر باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

واحد ظرفیت بویلر- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بویلر در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ظرفیت بویلر چیست- تن بخار چیست- فرمول محاسبه ظرفیت حرارتی- محاسبه مصرف گاز بویلر- محاسبه سرانگشتی ظرفیت دیگ- استیم بویلر- واحد ظرفیت حرارتی- واحد ظرفیت گرمایی در دستگاه mks با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بویلر را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

واحد ظرفیت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید بویلر لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

واحد ظرفیت بویلر | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

محاسبه ظرفیت بویلر:

اگر مشخصات مندرج در کاتالوگ ها و جداول راهنما، به گونه ای بود که فقط بتوان حجم دیگ را با توجه به ظرفیت حرارتی لازم، به دست آورد، در آن صورت، برای به دست آوردن ابعاد حدودی دیگ و وزن آن، می توانیم به شیوه زیر عمل کنیم:

عرض دیگ را حدودا ریشه سوم نصف حجم دیگ در نظر می گیریم و طول تقریبی آن را 2 تا 2.1 برابر عرض و ارتفاع آن را حدود 10 درصد فراتر از عرض آن منظور می کنیم.

برای تخمین وزن، با مراجعه به جدول و داشتن ظرفیت حرارتی دیگ، ابتدا حجم آن را بر حسب متر مکعب قرائت می کنیم. واحد ظرفیت بویلر- وزن تقریبی دیگ به تن، از تقسیم عدد حجم (به متر مکعب) بر عدد 3.3 حاصل می شود.

برای محاسبه میزان مصرف آب دیگ بخار، از رابطه زیر استفاده می کنیم:

(بخار تولیدی دیگ) GPM = 0.002 * lb/hr


واحد ظرفیت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

 برای محاسبه ظرفیت منبع انبساط باز دیگ، فرمول زیر را به کار می بریم:

V (Lit) = (Q(Kcal/hr) * 1.5) / 1000

 برای محاسبه قطر لوله های رفت و برگشت منبع انبساط باز دیگ، روابط زیر را به کار می بریم:

d1 (mm) = 15 + 1.5 √(Q/1000) (قطر لوله رفت)

d2 (mm) = 15 + √(Q/1000) (قطر لوله برگشت)

که در آن Q  بیانگر ظرفیت گرمایی دیگ بر حسب کیلوکالری بر ساعت است.

 برای محاسبه مصرف سوخت دیگ، کافیست ظرفیت گرمایی دیگ را بر ارزش گرمایی سوخت استفاده شده تقسیم کنیم. واحد ظرفیت بویلر- به مثال زیر توجه کنید:

دیگ بخاری داریم به ظرفیت 200 کیلووات (به بیان دیگر، حرارت مورد نیاز برای گرم کردن آب در این دیگ به 172000 کیلوکالری انرژی است).ارزش گرمایی هر متر مکعب گاز طبیعی 8600 کیلوکالری است. با تقسیم عدد 172000 بر 8600، میزان سوخت مصرفی به دست می آید.محاسبات دیگ بخار شامل پارامترهای مختلف و متعددی هست .

واحد ظرفیت بویلر | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

واحد ظرفیت بویلر- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – واحد ظرفیت بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات ظرفیت بویلر چیست- تن بخار چیست- فرمول محاسبه ظرفیت حرارتی- محاسبه مصرف گاز بویلر- محاسبه سرانگشتی ظرفیت دیگ- استیم بویلر- واحد ظرفیت حرارتی- واحد ظرفیت گرمایی در دستگاه mks پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – واحد ظرفیت بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.